martes, 4 de mayo de 2010

Pachypodium suculentum



Un bon exemplar de Pachypodium suculentum, sense haver-me'n adonat, ja te un bon grapat d'anys com es pot veure al seu magnífic i ben format caudex. No me'n he adonat i es per què aquesta planta no dona gens de feina, un exemple de supervivència que puntualment a la bona època s'ha cobert de fulles i de flors. A poc a poc cada pocs anys l'he anat replantant a un cossiol mínimament mes gran i descobrint un trosset més de caudex. M'ha segut impossible exterminar la planta companya i he deixat que el sedum dasyphilum invadisca l'espai que queda. Ara em sembla fins i tot estètic. Amb la primavera tímida però extremadament homida, la seva floració serà sense precedents.




Un buen ejemplar de pachypodium suculentum, sin haberme dado cuenta ya tiene un montón de años como se puede ver en su magnifico caudex. No me he dado cuenta y ha sido perque es una planta que nunca me ha dado trabajo, un ejemplo de supervivencia que solo he tenido que replantar cada pocos años en una maceta mínimamente mayor, descubriendo una parte mas de caudex. Puntualmente se ha cubierto de ho9jas y flores en la buena estación. Me ha resultado imposible exterminar el sedum dasyphilum invasor i finalmente he considerado que incluso resulta estético. Con la primavera tímida pero extremadamente humeda de este año, parece que la floración no tendrà precedentes.



Petites flors brotant a totes les branques.
Pequeñas flores brotando de todas las ramas.






No hay comentarios:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails